آی آدما چه می کنید؟

این جهان کوه است و فعل ما ندا سوی ما آید ندا ها را صدا

آی آدما چه می کنید؟

این جهان کوه است و فعل ما ندا سوی ما آید ندا ها را صدا

افکار غلط

بومیان افریقا روی تنه ی درخت حفره هایی می کنند و در این حفره ها گردو میگذارند میمون ها به هوای خوردن گردو دستشون رو داخل این حفره ها می کننو وقتی گردو رو تو مشتشون می گیرن دیگه نمی تونن دستشون رو بیرون بیارن .میمونای بیچاره هی جیغ می زنن و بالا و پایین می پرن اما به فکرشون نمی رسه که برای رهایی دستشونو باز کنن و از دام آزاد شن.
زندگی ماهام این شکلیه...!!!!!!
افکار غلط و آرزوهای دست نیافتنی ما گردوهامون هستن اگه اونا رو ول کنیم آزاد و رها می شیم

نظرات 7 + ارسال نظر
رضا 1386/05/05 ساعت 11:23 http://baleshovgh.blogsky.com

سلام
مطلبتان خوب ومفید است.
به منم سری بزن.یکی دو تا دلنوشته دارم.

عاشقی شیوه ایست دیرینه ... روسیاهی ولی عجب دردیست ... مرگ تدریجی است روسیهی ... زندگی با گناه نامردیست.
********************************************
از اینکه مارو قابل دونستید و سر زدید ممنونم . اگه میشه نظرتون رو درباره تبادل لینک بفرمایید . ممنون .
********************************************
من باز هم از این پست شما کپی گرفتم . راضی باشید .

حمید 1386/05/05 ساعت 12:37 http://karaj400.blogsky.com

فرقی نمیکند گودال آبی کوچک باشی یا دریائی بی کران... زلال که باشی آسمان در توست...
وتبریک برای وبلاگ زیبایتان
من شما رو لینک کردم
با احترام
حمید

حمید 1386/05/06 ساعت 11:14 http://karaj400.blogsky.com

دل را ز علی اگر بگیرم چه کنم
بی یاد علی اگر بمیرم چه کنم

فردا که کسی را به کسی کاری نیست
دامان علی اگر نگیرم چه کنم

میلاد مولود کعبه و روز پدر مبارک

سلام دوست عزیز
وبلاگ جذاب و پرمحتوایی دارید . بهتون تبریک میگیم .
خوشحال میشیم اگه به ما (عشق گمشده ) سری بزنید.
[چشمک][لبخند]

سلام .. خدا قوت مطالب قشنگی داری
منم وبلاگم رو تازه راه اناز ی کردم .. بهم سر بزن
ممنون می شم که منم تو پیوندت اضافه کنی
علی یارت

حمید 1386/05/16 ساعت 19:49 http://karaj400.blogsky.com

سنگی که طاقت ضربه های تیشه را ندارد
تندیسی زیبا نخواهد شد
از زخمه های تیشه خسته نشو
که وجودت شایسته تندیس است
زرتشت
دوست من سلام
مطالب همیشه زیبا یت را خواندم...
امروز با شعری از مولا به روزم
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد